AKSYSTEM

Smart modul DEALER – mobilní aplikace pro POHODU

Naše rozšíření pro POHODU s názvem DEALER je intuitivní mobilní aplikace pro obchodníky pracující v terénu. Stačí pár kliků na mobilu nebo tabletu a obchodník má před sebou okamžitě dostupné informace o svém zákazníkovi a jeho objednávkách a fakturách. Tady najdete kompletní výčet všech funkcí.

Otestujte si řešení DEALER ZDARMA a přesvědčte se sami o jeho praktičnosti. Ceník, kdy můžete využít za jednu cenu až 5 licencí najdete zde. Nikdo kromě nás takový komplexní doplněk v podobě mobilní aplikace pro účetní systém POHODA na českém trhu nenabízí. Podívejte se, kdo už všechno náš DEALER využívá.

Demoverze k testu

Náš testovací server je vám plně k dispozici. Tady jsou přihlašovací údaje.

Máte něco, na co byste se chtěli zeptat? Jdeme vám vstříc a tady naleznete naše odpovědi.

Náhledy obrazovek

Funkce rozšíření DEALER

Mysleli jsme na to, aby DEALER uměl skutečně mnoho věcí, se kterými se každodenně ve své práci setkáváte a pomohli vám tak vše rychle zjednodušit.

Adresář a detail zákazníka

  • Vyhledávání dle firmy, jména, IČ, nebo obce/ulice
  • Založení a editace zákazníka včetně dodacích adres a kontaktů
  • Zobrazení a zápis událostí u zákazníka (zápis z jednání)
  • Zobrazení historie objednávek, s možností opakovat objednávku
  • Zobrazení historie faktur, včetně jejich úhrad
  • Zobrazení nejčastěji objednávaných a dlouho neobjednávaných položek
  • Přiřazení prodejních cen, nastavení individuálních cen
  • Možnost přiřazení zákazníků k uživateli/dealera
  • Evidence závozových dnů
  • Plánovač cest

Sklady

  • Vyhledávání dle kódu, názvu, čárového kódu
  • Podpora čteček čárových kódů
  • Procházení skladem na základě členění, nebo internetovými kategoriemi
  • Možnost rychlé objednávky ze seznamu položek
  • Možnost volby řazení položek

Detail zásoby

  • Zobrazení základních informací (kód, EAN, název, obrázek,…)
  • Zobrazení dostupnosti na všech skladech
  • Ceny: zákazníkova, základní prodejní + jakákoliv jiná prodejní cena
  • Volitelně možné zobrazit váženou nákupní cenu
  • Volitelně možné nastavit individuální cenu
  • Možné zobrazit jakýkoliv text z tabulky zásob v Pohodě
  • Zobrazení zboží na cestě
  • Možné objednat zboží dle měrných jednotek

Košík

  • Volitelně možnost editace: poznámky položky, ceny, slevy (lze omezit max %), množství u položek
  • Volitelně možnost editace: Datum vyřízení, rezervace, forma úhrady, prodejní cena, číselná řada, středisko, poznámka u dokladu
  • Výběr dodací adresy

Statistiky a reporty

  • Obraty dle skupin zboží (graf) dle zákazníka
  • Přehled fakturace po měsících (graf) dle zákazníka
  • Historie objednávek dle dealera
  • Volitelně přehled fakturace a stavu pokladen za celou firmu

Ceník

Smart modul DEALER (licence pro 1 – 5 uživatelů) 20 000 Kč
Přídavná licence (každý další uživatel) 4 000 Kč
Režim B2B portál 10 000 Kč
Instalace a zaškolení 5 000 Kč
Roční servis a podpora produktu smart modul DEALER 4 000 Kč
Roční servis a podpora produktu smart modul DEALER + B2B portál 6 000 Kč

Uvedené ceny jsou bez DPH.

Režim B2B portál

Režim B2B portál je rozšířením základní funkčnosti modulu DEALER a samostatně je neprodejný. Jakmile si ho od nás jednou licenčně vyžádáte, tak získáváte režim práce pro neomezený počet B2B uživatelů.

Díky němu můžete dát přístup svým zákazníkům a oni mohou sami nakupovat. Výhodou je, že uvidí aktuální dostupnost zboží, historii svých objednávek, přehled fakturace a další funkce.

Vlastnosti režimu B2B

  • Jednotlivý zákazník vidí pouze svou firmu a nevidí ostatní zákazníky.
  • Zákazník nevidí záložku události, které slouží pouze pro interní potřeby.
  • Přehledy a reporty vidí pouze pro svoji firmu.

Nejčastější otázky (FAQ)

Modul jsme vyvinuli na základě častých požadavků našich klientů na možnost rychlé a efektivní práce v terénu. Všichni asi víme, že vyndávání notebooku z tašky a připojení se ke vzdálené pohodě není úplně rychlé a komfortní. Pro obchodního zástupce, který komunikuje v terénu s klienty a sbírá objednávky je náš modul v podstatě nepostradatelný.

Modul se může hodit i těm, kteří mají pod sebou tým obchodníků a chtějí provádět například namátkovou kontrolu u klientů. Své uplatnění najde i v callcentru pro sběr objednávek, díky své přehlednosti a efektivní práci s daty, například na jedno kliknutí zobrazí nejčastěji objednávané zboží a dlouho neobjednávané.

Skvělý tandem sehrává DEALER s modulem E-mail & SMS Gate, který umí upozorňovat na jakoukoliv událost, například připomenutí proběhlé schůzky a získání zpětné vazby od zákazníka. Šikovné je také možnost plánování budoucích návštěv, nebo jiného připomenutí. Celkem máme připravených 16 vlastních rozšíření pro systém POHODA.

Modul aktualizujeme v průběhu, když vyjde nějaká zásadní novinka, nebo pokud je třeba provést úpravu v rámci návaznosti na změny v POHODĚ.

Ano, toto je jedna nejčastějších operací při nasazení DEALERA, většina firem chce nějakou úpravu. Některé úpravy jsou víceméně kosmetické, jiné zase poměrně zásadní. Vývoj na zakázku je naše specializace.

Reference

Zde je seznam klientů, kteří s nadšením a efektivitou využívají pro propojení s POHODOU naši doplňkovou mobilní aplikaci DEALER.

Modul je kompatibilní se systémem POHODA E1.

Potřebujete poradit s implementací Pohody? Neváhejte se nám ozvat.