AKSYSTEM

Smart modul SPEDITION

Automatický tisk štítků pro dopravce přímo z programu POHODA

Doplňkové rozšíření SPEDITION spolehlivě napojí vaši POHODU na až v aktuálním momentě 10+ dopravců a umožní tak zefektivnit práci automatickým (naše rozšíření pracuje i s mobilními terminály plusMobile) či ručním tiskem balíkových štítků pro přepravce přímo z informačního systému POHODA. Poznejte naráz všechny výhody našeho rozšíření pro spedici.

Zde najdete ceník a podívat se můžete také na to, kdo všechno naše rozšíření už spokojeně využívá. Napadá vás nějaká doplňující otázka? Možná jsme už na ní odpověděli.

Výhody rozšíření Spedition

  • Přímá a plná integrace do ekonomického systému POHODA
  • Zpětné informace o stavu zásilky
  • Velká úspora času
  • Podpora všech běžně využívaných přepravců: PPL, DPD, GLS, Geis, Česká pošta, Toptrans, Uloženka, Zásilkovna, DB SCHENKER
  • Vazba na agendy systému POHODA: Adresář, Fakturace, Prodej

Jak naše rozšíření funguje?

Tisk štítků a etiket pro dopravce

Přímo z programu POHODA manuálně

Modul Spedition pracuje s agendou Vydané faktury či Výdejky. Zpracováváte-li jednokusovou zásilku, stačí pouze kliknout na tlačítko „Tisk štítku“. Následně z tiskárny vyjede etiketa se štítkem a současně budou odeslána data přepravci. Vybíráte-li z daných přepravních služeb, můžete tak učinit ve volitelném poli dokladu.

Přímo z programu POHODA automaticky

Postup je obdobný jako v případě manuálního režimu, avšak s tím rozdílem, že se každý vytvořený doklad rovnou tiskne. Doklady je přitom možné omezit na jakýkoliv parametr – například na dané uživatele či číselné řady.

Při expedici pomocí mobilních terminálů plusMobile

Automatizovaný tisk štítků je možný i s použitím mobilních terminálů a systému plusMobile. V tomto případě se jedná o proces „Výdej podle objednávky“. V případě vícekusových zásilek se před odesláním dokladu do POHODY zapíše počet balíků do poznámky jako číslo, a na základě toho se poté vytiskne příslušný počet štítků.

Volba přepravní společnosti

V programu POHODA lze přepravní společnost zvolit vícero způsoby:

  • jako položku typu „služba“ na dokladu, kde se dopravce volí na základě kódu zásoby, nebo
  • výběrem v poli „Dopravce“ nacházejícím se v hlavičce dokladu.

Hmotnost balíků, která se uvádí přepravci, je přebírána ze zásob, a tudíž není nutno hmotnost při expedici vyplňovat.

Veškeré odeslané balíky se evidují v uživatelské agendě, která obsahuje všechny potřebné údaje k případnému dohledání balíků. V případě České pošty se z této agendy zároveň odesílá ukončení dávky, které je možno automatizovat na daný čas.

Podporovaní dopravci

Modul podporuje všechny běžně užívané dopravce:

Pracujeme na tom, aby se základna podporovaných dopravců neustále rozšiřovala.

Ceny modulu

Smart modul SPEDITION (licence pro jednoho dopravce) 12 000 Kč
Přídavná licence dalšího dopravce 6 000 Kč
Instalace modulu (max. 3h práce) 3 900 Kč
Konfigurace jednoho dopravce 2 500 Kč
Roční servis a podpora produktu (cena za každého dopravce) 2 800 Kč

Ceny modulu - pronájem pro zákazníky CZCLOUD.CZ

Smart modul SPEDITION (licence pro každého dopravce) 700 Kč/měsíc
Affiliate licence (pronájem licence pro 2. a další účetní jednotku) 350 Kč/měsíc
Instalace modulu (max. 3h práce) 3 000 Kč
Konfigurace jednotlivých dopravce 2 000 Kč/dopravce

Nejčastější otázky (FAQ)

Modul je ideální všude tam, kde se posílají zásilky pomocí spedičních společností. Typicky to jsou e-shopy a velkoobchody, v podstatě když to shrneme, tak SPEDITION si dokáže najít místo v logistice každé obchodní společnosti.

Modul SPEDITION tvoří „svatou trojici“ s modulem EXPEDITION a E-MAIL & SMS GATE. Při jejich vývoji jsme také mysleli na vhodnou kompatibilitu se známým řešením skladových terminálů plusMobile. Při nasazení těchto čtyř modulů má firma kompletně vyřešeno skladové hospodářství a expedici zboží.

Náročnost napojení záleží na jednotlivém dopravci a standardně jde o rychlý a nekomplikovaný proces. Ale jsou výjimky, například napojení na Českou poštu a to díky používání jistého certifikátu. Ale i tak všechny tyto věci v praxi vám kompletně nastavíme my a vy získáváte přístupové údaje k API u dopravců.

 

Roční servis zajišťuje technickou podporu, aby vše fungovalo tak jak má. Můžete od nás očekávat kontinuální kompatibilitu s POHODOU a dopravci, u kterých se často něco mění. A v rámci servisu jsme vám samozřejmě plně k dispozici.

Modul je kompatibilní s verzí POHODA E1, jelikož se vytvoří speciální agenda pro odeslané balíky. V jednotlivých agendách se přidávají volitelné pole pro propsání čísla balíků. U některých dopravců jsou vyžadovány doplňkové údaje zásilky.

Ano, například pro dropshipping jsme upravovali štítky na balíky, aby příjemci věděli z jaké platformy (Alza.cz, Mall.cz,…) jim balík přichází.

Reference

Níže přinášíme výčet klientů, kteří již využívají rozšíření SPEDITION.

  • ESCAPE6 – jeden z nejvýznamnějších dovozců produktů pro sportovní a tuningové úpravy z Evropy, USA i dálného východu působící na českém trhu již od roku 2000. Vedle napojení na dopravce od nás klient dále využívá řešení automatizované elektronické komunikace a řešení expedice objednávek.
  • MADAMI – česká společnost zabývající se balením dárkových košů, kazet a balíčků sestavených z potravin. Společnost využívá kromě smart modulu SPEDITION i další z našich řešení – mobilní aplikaci pro obchodníky pracující v terénu a modul řešící expedici objednávek.
  • AP Spotřebiče – firma zabývající se již od roku 1991 prodejem a servisem domácích spotřebičů. V případě tohoto klienta jsme – kromě napojení na dopravce – implementovali také rozšíření v podobě modulu pro expedici objednávek.
  • Affekt.cz – e-shop zabývající se prodejem outdoorového vybavení pro turistiku, horolezectví, cestování a další venkovní aktivity. Klient rovněž využívá našeho modulu sloužícího k expedici objednávek.

Modul je kompatibilní se systémem POHODA E1.

Potřebujete poradit s implementací Pohody? Neváhejte se nám ozvat.