Smart modul SPEDITION
Automatický tisk štítků pro dopravce přímo z programu POHODA
Doplňkové rozšíření SPEDITION spolehlivě napojí vaši POHODU na až v aktuálním momentě 10+ dopravců a umožní tak zefektivnit práci automatickým (naše rozšíření pracuje i s mobilními terminály plusMobile) či ručním tiskem balíkových štítků pro přepravce přímo z informačního systému POHODA. Poznejte naráz všechny výhody našeho rozšíření pro spedici.
Zde najdete ceník a podívat se můžete také na to, kdo všechno naše rozšíření už spokojeně využívá. Napadá vás nějaká doplňující otázka? Možná jsme už na ní odpověděli.
Výhody rozšíření Spedition
- Přímá a plná integrace do ekonomického systému POHODA
- Zpětné informace o stavu zásilky
- Velká úspora času
- Podpora všech běžně využívaných přepravců: PPL, DPD, GLS, Geis, Česká pošta, Toptrans, Uloženka, Zásilkovna, DB SCHENKER
- Vazba na agendy systému POHODA: Adresář, Fakturace, Prodej
Jak naše rozšíření funguje?
Tisk štítků a etiket pro dopravce
Přímo z programu POHODA manuálně
Modul Spedition pracuje s agendou Vydané faktury či Výdejky. Zpracováváte-li jednokusovou zásilku, stačí pouze kliknout na tlačítko „Tisk štítku“. Následně z tiskárny vyjede etiketa se štítkem a současně budou odeslána data přepravci. Vybíráte-li z daných přepravních služeb, můžete tak učinit ve volitelném poli dokladu.
Přímo z programu POHODA automaticky
Postup je obdobný jako v případě manuálního režimu, avšak s tím rozdílem, že se každý vytvořený doklad rovnou tiskne. Doklady je přitom možné omezit na jakýkoliv parametr – například na dané uživatele či číselné řady.
Při expedici pomocí mobilních terminálů plusMobile
Automatizovaný tisk štítků je možný i s použitím mobilních terminálů a systému plusMobile. V tomto případě se jedná o proces „Výdej podle objednávky“. V případě vícekusových zásilek se před odesláním dokladu do POHODY zapíše počet balíků do poznámky jako číslo, a na základě toho se poté vytiskne příslušný počet štítků.
Volba přepravní společnosti
V programu POHODA lze přepravní společnost zvolit vícero způsoby:
- jako položku typu „služba“ na dokladu, kde se dopravce volí na základě kódu zásoby, nebo
- výběrem v poli „Dopravce“ nacházejícím se v hlavičce dokladu.
Hmotnost balíků, která se uvádí přepravci, je přebírána ze zásob, a tudíž není nutno hmotnost při expedici vyplňovat.
Veškeré odeslané balíky se evidují v uživatelské agendě, která obsahuje všechny potřebné údaje k případnému dohledání balíků. V případě České pošty se z této agendy zároveň odesílá ukončení dávky, které je možno automatizovat na daný čas.
Podporovaní dopravci
Modul podporuje všechny běžně užívané dopravce:
Pracujeme na tom, aby se základna podporovaných dopravců neustále rozšiřovala.
Ceny modulu
Smart modul SPEDITION (licence pro jednoho dopravce) | 12 000 Kč |
Přídavná licence dalšího dopravce | 6 000 Kč |
Instalace modulu (max. 3h práce) | 3 900 Kč |
Konfigurace jednoho dopravce | 2 500 Kč |
Roční servis a podpora produktu (cena za každého dopravce) | 2 800 Kč |
Ceny modulu - pronájem pro zákazníky CZCLOUD.CZ
Smart modul SPEDITION (licence pro každého dopravce) | 700 Kč/měsíc |
Affiliate licence (pronájem licence pro 2. a další účetní jednotku) | 350 Kč/měsíc |
Instalace modulu (max. 3h práce) | 3 000 Kč |
Konfigurace jednotlivých dopravce | 2 000 Kč/dopravce |
Nejčastější otázky (FAQ)
Modul je ideální všude tam, kde se posílají zásilky pomocí spedičních společností. Typicky to jsou e-shopy a velkoobchody, v podstatě když to shrneme, tak SPEDITION si dokáže najít místo v logistice každé obchodní společnosti.
Modul SPEDITION tvoří „svatou trojici“ s modulem EXPEDITION a E-MAIL & SMS GATE. Při jejich vývoji jsme také mysleli na vhodnou kompatibilitu se známým řešením skladových terminálů plusMobile. Při nasazení těchto čtyř modulů má firma kompletně vyřešeno skladové hospodářství a expedici zboží.
Náročnost napojení záleží na jednotlivém dopravci a standardně jde o rychlý a nekomplikovaný proces. Ale jsou výjimky, například napojení na Českou poštu a to díky používání jistého certifikátu. Ale i tak všechny tyto věci v praxi vám kompletně nastavíme my a vy získáváte přístupové údaje k API u dopravců.
Roční servis zajišťuje technickou podporu, aby vše fungovalo tak jak má. Můžete od nás očekávat kontinuální kompatibilitu s POHODOU a dopravci, u kterých se často něco mění. A v rámci servisu jsme vám samozřejmě plně k dispozici.
Modul je kompatibilní s verzí POHODA E1, jelikož se vytvoří speciální agenda pro odeslané balíky. V jednotlivých agendách se přidávají volitelné pole pro propsání čísla balíků. U některých dopravců jsou vyžadovány doplňkové údaje zásilky.
Ano, například pro dropshipping jsme upravovali štítky na balíky, aby příjemci věděli z jaké platformy (Alza.cz, Mall.cz,…) jim balík přichází.
Reference
Níže přinášíme výčet klientů, kteří již využívají rozšíření SPEDITION.
- ESCAPE6 – jeden z nejvýznamnějších dovozců produktů pro sportovní a tuningové úpravy z Evropy, USA i dálného východu působící na českém trhu již od roku 2000. Vedle napojení na dopravce od nás klient dále využívá řešení automatizované elektronické komunikace a řešení expedice objednávek.
- MADAMI – česká společnost zabývající se balením dárkových košů, kazet a balíčků sestavených z potravin. Společnost využívá kromě smart modulu SPEDITION i další z našich řešení – mobilní aplikaci pro obchodníky pracující v terénu a modul řešící expedici objednávek.
- AP Spotřebiče – firma zabývající se již od roku 1991 prodejem a servisem domácích spotřebičů. V případě tohoto klienta jsme – kromě napojení na dopravce – implementovali také rozšíření v podobě modulu pro expedici objednávek.
- Affekt.cz – e-shop zabývající se prodejem outdoorového vybavení pro turistiku, horolezectví, cestování a další venkovní aktivity. Klient rovněž využívá našeho modulu sloužícího k expedici objednávek.
Modul je kompatibilní se systémem POHODA E1.