Automatizovaná práce v POHODĚ – AUTOMAT
Doplňkový modul AUTOMAT šetří výrazně čas při tvorbě dokladů v programu POHODA. Naše řešení využijete např. pro automatické vytváření zálohových faktur z přijaté objednávky, nebo seskupení přijatých objednávek do jedné vydané objednávky dle dodavatelů. Zajímavá vás cena a naše reference?
Podívejte se také na kompletní výčet jeho funkcí a možná vás napadají otázky, na které už máme připravené odpovědi. Naši klienti často AUTOMAT využívají společně v kombinaci s rozšířením E-mail SMS Gate, které efektivně automatizuje elektronickou komunikaci.
Přehled využití
- Automatizovaná souhrnná fakturace z výdejek s případným tiskem. Typicky u firem, které odebírají v průběhu měsíce na dodací list a faktura se jim vystavuje 1x do měsíce.
- Automatická tvorba zálohových faktur z přijatých objednávek. Nejčastěji toto řeší e-shopy u formy úhrady předem.
- Automatické vystavení faktury po úhradě zálohové faktury.
- Automatický tisk dokladů dle určitých parametrů.
- Automatické generování objednávek k dodavatelům na základě aktuálních potřeb skladu a zákazníků.
Ceny modulu
smart modul AUTOMAT | 16 000 Kč |
Instalace | 2 500 Kč |
Konfigurace pravidel dle náročnosti | 1 290 Kč/hod |
Roční servis a podpora produktu | 3 200 Kč |
Uvedené ceny jsou bez DPH.
Konfigurace pravidel náročnosti
Jelikož je tento modul maximálně variabilní, je třeba definovat pravidla, na základě kterých se mají provádět jednotlivé akce. Pravidel může být neomezené množství.
Při tvorbě pravidel musíme znát odpovědi na následující otázky.
- Z jaké agendy máme čerpat data? (přijaté objednávky, faktury,…)
- Jak vyfiltrujeme požadované doklady? (např. nové přijaté objednávky s formou úhrady “zálohou”)
- Co s doklady chceme dělat? (tisknout, vytvořit jiný doklad)
- Jakou akci chceme provést po úspěšném / neúspěšném importu? (vepsat stav do zdrojového dokladů)
Nejčastější otázky (FAQ)
Modul je naprosto variabilní, a tudíž nemá žádné omezení na straně zdrojových dokladů, díky tomu může být jako zdroj použit jakýkoliv doklad z jakékoliv agendy dle libovolné podmínky.
Díky své variabilitě lze vytvářet doklady do jakékoliv agendy POHODY, včetně nové uživatelské agendy. Po importu je možné vzniklý doklad vytisknout. Modul sám pozná, jestli import dokladu do POHODY proběhl v pořádku, nebo ne. V obou případech je možné nastavit akci, která se má provést.
Instalace modulu včetně testování zpravidla zvládáme v průběhu jednoho dne. Zpravidla nejdéle trvá definování pravidel klientem.
V rámci ročního servisu získává klient naší podporu v případě problémů a jistotu funkčnosti modulu s ohledem na POHODU. Občas se stává, že výrobce POHODY udělá změny v databázi a je třeba upravit modul. Dále v rámci servisu se instalují aktualizace, které přináší nové funkce.
Reference
Vybraní klienti, kteří využívají naše řešení automatické fakturace AUTOMAT.
- FAVE – česká firma, která se věnuje se dovozu a velkoobchodnímu prodeji úklidových, kuchyňských a domácích potřeb. FAVE využívá od nás také řešení automatizované elektronické komunikace a mobilní aplikaci pro obchodníky v terénu DEALER.
- Yale – pro prodejce vysokozdvižných a nízkozdvižných vozíků jsme také provedli migraci z původního informačního systému na program POHODA, napojení rozšíření na automatizaci tvorby elektronické komunikace a mobilní aplikaci pro práci rychlého zjištění cen a dostupnosti zboží ve skladu.
Modul je kompatibilní se systémem POHODA E1.